سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰

توقیف تریلی با ۲۵ تن سیمان قاچاق در دشتیاری/ شناسایی و کشف لوازم یدکی خودرو از یک باربری در زاهدان

مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف تریلی با ۲۵ تن سیمان قاچاق در دشتیاری

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده با ۲۵ تن سیمان قاچاق خبر داد.

سرهنگ غلامرضا صیاد اربابی اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی عصر روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان دشتیاری هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست بازرسی" چابهار-دشتیاری" به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار سیمان مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن‌ها مقدار ۵۰ تن سیمان قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری تصریح کرد: کارشناسان گمرک ارزش این محموله قاچاق را ۴۶۵ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ صیاد اربابی با اشاره به توقیف تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

شناسایی و کشف لوازم یدکی خودرو از یک باربری در زاهدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از شناسایی یک انبار قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان زاهدان خبر داد.

سرهنگ حسین علیزاده مقدم  بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مقادیر زیادی لوازم یدکی خودرو در یک انبار باربری در شهرستان زاهدان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با پیگیری موضوع و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی (اداره تعزیرات حکومتی) در بازرسی از این انبار ۵۰۴ عدد لوازم یدکی قاچاق و فاقد مدارک و مستندات قانونی لازم کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان این که در این رابطه یک نفر متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی گردید، عنوان کرد: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته توسط کارشناسان امر ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۵ میلیارد ریال می‌باشد.

سرهنگ علیزاده مقدم در پایان تصریح کرد: مبارزه با پدیده احتکار و برخورد قاطعانه با مخلان و برهم زنندگان امنیت بازار از اولویت‌های پلیس سیستان و بلوچستان است.

پلمب ۹۰ واحد صنفی ناقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در مهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از پلمب ۹۰ واحد صنفی ناقض اقدامات پیشگیرانه کرونا از ابتدای محدودیت‌های کرونایی سال گذشته تا کنون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد سرگزی  اظهار داشت: با توجه به وضعیت موجود انتشار ویروس کرونا در شهرستان "مهرستان" و به منظور پیشگیری و مقابله و قطع زنجیره ویروس منحوس، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان با همکاری اتاق اصناف و شبکه بهداشت از واحد‌های صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید، از ابتدای محدودیت‌های کرونایی سال گذشته تاکنون ۹۰ واحد صنفی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی مربوط به ویروس کرونا و عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی توسط متصدیان پلمپ و ۱۵۰ برگ اخطاریه پلمب صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با بیان اینکه پلیس در رابطه با امنیت و سلامت جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نیست؛ از شهروندان خواست تا در این رابطه با پلیس همکاری مستمر داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، خصوصا" موضوعاتی مانند عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی" مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۷۵ هزار لیتر هیدرو کربن قاچاق در" ایست و بازرسی سفیدابه

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از توقیف ۳ دستگاه کامیون تانکردار حامل ۷۵ هزار لیتر هیدروکربن قاچاق در ایست و بازرسی سفیدابه خبر داد.
سرهنگ "علی میر  بیان داشت: در ادامه استمرار طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، ماموران انتظامی ایست و بازرسی "سفیدآبه" شهرستان نیمروز در حین کنترل خودرو‌های عبوری طی یک عملیات هماهنگ و همزمان به سه دستگاه کامیون تانکردار که از نهبندان به سمت زاهدان در حال حرکت بودند، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی، خودرو‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنان مقدار ۷۵ هزار و ۲۵۹ لیتر هیدروکربن که فاقد هر گونه مدارک و مجوز حمل بودند، کشف و در این رابطه سه نفر متخلف را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز ادامه داد: ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده بنا به نظریه کارشناسان امر ۵ میلیارد ریال برآورد شده، که در این خصوص پرونده تشکیل و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۴۵ هزار لیتر روغن خوراکی در ایست و بازرسی شهید یداللهی

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از کشف ۴۵ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید یداللهی خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا صیاد اربابی" در خصوص این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، مأموران ایست و بازرسی شهید یدالهی و پلیس آگاهی شهرستان دشتیاری حین کنترل و بازرسی خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیونت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از این ۲ خودرو ۴۵ هزار لیتر روغن خوراکی فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه دو فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.