سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خراسان رضوی به ۶۰ درصد افزایش یافت

محمد صادق معتمدیان گفت: با اعمال محدودیت‌ها و تشدید نظارت‌ها، میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان از ۴۰ به ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از جاده‌های ارتباطی داورزن در غرب خراسان رضوی، گفت: بنا داریم با همراهی مردم و ایجاد ضریب مطمئن در مدیریت بیماری کرونا، میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خراسان رضوی را به بیش از ۸۰ درصد برسانیم.

او افزود: از ساعت ۱۲ روز گذشته تا پنجم شهریور ممنوعیت تردد بین مراکز استانی از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و ابلاغ شده که این محدودیت‌ها در خراسان رضوی به علت شرایط بحرانی از هفته گذشته آغاز شده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از هفته گذشته با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، ماموران انتظامی در ورودی‌های خراسان رضوی مستقر شده و از ورود خودرو‌های غیربومی به استان جلوگیری می‌کنند.

معتمدیان بیان کرد: همچنین از روز گذشته ماموران انتظامی با جدیت بیشتر در محور‌های هشت گانه خراسان رضوی مستقر شده و از ورود خودرو‌های غیربومی ممانعت می‌کنند.

او تصریح کرد: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به منظور نظارت بر مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استانداری خراسان رضوی ایجاد و اعضای ستاد و مسئولان مرتبط با حوزه بهداشت و سلامت برای بهبود وضعیت تلاش شبانه روزی دارند.

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.