سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان:

خاطرات آزادگان، ذخایر هویتی جمهوری اسلامی است

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن،استاندار کرمان به دیدار فرمانده سپاه ثارالله و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از آزادگان جنگ تحمیلی رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن، استاندار کرمان به دیدار سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و احمد علی رمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان که از آزادگان جنگ تحمیلی هستند،رفت.

علی زینی‌وند استاندار کرمان در این دیدار‌ها با ارج نهادن پایمردی و استقامت اسرای جنگ تحمیلی گفت: خاطرات و دست‌نوشته‌های اسرا، ذخایر هویتی جمهوری اسلامی برای نسل‌های آینده هستند که ارادت ما را به این قهرمانان و ملیت خودمان کامل می‌کند.

او با آرزوی سلامتی برای آزادگان کشورمان افزود: علاقه داشتیم تجلیل از آزادگان دفاع مقدس را در مجلسی پرشور و با حضور جمع کثیری آنان برگزار می‌کردیم؛ اما به دلیل بیماری کرونا مقدور نیست.

استاندار کرمان تصریح کرد: خاطرات رزمندگان و اسرای جنگ تحمیلی، آموزه‌های زندگی است که براساس آن هم می‌توان بهتر و باانگیزه بیشتر خدمت کرد و هم پایداری برای تداوم انقلاب اسلامی را داشت.

زینی‌وند ابراز داشت: بیان این نوشته‌های از دل برآمده برای نسل جوان جذابیت دارد و ماندگار می‌شود.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این دیدار گفت: اسارت در نگاه مادی تلخ و دشوار بود؛ اما در نگاه تکلیف و وظیفه و دینی که به گردن داشتیم، تماماً شیرینی بود.

او افزود: در ایام هشت سال اسارت با وجود همه شکنجه‌های جسمی و روحی، اما هیچ احساس سختی غیرقابل تحملی نداشتیم؛ چون به عنوان تکلیف به آن نگاه می‌کردیم.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در این دیدار یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در هشت سال دفاع مقدس و سیدالشهدای جبهه مقاومت را گرامیداشت و رشادت، آزادگی و آزاداندیشی، پایداری و دفاع از انقلاب اسلامی وی را بی‌نظیر دانست.

او به بیان خاطراتی از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایام اسارت در نظام بعث عراق پرداخت.

آزاده سرافراز حبیب‌الله خنجری مدیرکل حراست استانداری کرمان و احمد گروئی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، استاندار کرمان را در این دیدار‌ها همراهی کردند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.