سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتظامی استان کرمان؛

کشف دکل ۸ میلیاردی جرثقیل/شکارچیان گراز وحشی درچنگال قانون

با بسته اخبار انتظامی امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۰همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته اخبار انتظامی امروز می‌خوانیم:

شکارچیان گراز وحشی در چنگال قانون

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: مأموران انتظامی بلورد از دستگیری ۴ شکارچی غیر مجاز و کشف یک راس گراز وحشی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد افزود: ماموران انتظامی پاسگاه بلورد این شهرستان از شکار غیر مجاز یک قلاده گراز وحشی مطلع شدند و مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، به منزل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی انجام شده، یک راس گراز وحشی را که سلاخی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان داشت: ماموارن در این رابطه، ۴ متهم را دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ ایران نژاد گفت: پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیر قانونی و صدمه به محیط زیست می‌کنند با جدیت برخورد خواهد کرد.

او از شهروندان خواست، به منظور حفاظت از محیط زیست در صورت اطلاع از اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف ۲۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ رضا محمد رضایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود سیگار قاچاق در یک منزل مسکونی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی صحت موضوع، با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از این منزل موفق شدند ۲۲۰ هزار نخ سیگارخارجی قاچاق، تعداد هزار و ۶۰۸ عدد فندک و ۹۲۰ بسته تنباکوی میوه‌ای به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به مرجع قضایی تصریح کرد: برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا و جرایم اقتصادی به صورت مستمر و با نیرو‌های کار آزموده در دستور کار انتظامی این شهرستان است و قاطعانه با این موضوع به منظور حمایت از تولیدات داخلی با تمام توان برخورد خواهد شد.

کشف دکل ۸ میلیارد‌ی جرثقیل در کرمان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف یک دستگاه دکل چرثقیل به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست بازرسی مرصاد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه تریلی را برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: در این رابطه مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازدید از تریلر، یک دستگاه دکل چرثقیل فاقد هرگونه مجوز را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، ارزش دکل چرثقیل کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را ۸ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ میر حبیبی از مردم خواست، برای کمک به اقتصاد جامعه در صورت اطلاع از این گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.