سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان:

پیگیر تامین مرغ مورد نیاز خوزستان از استان مرکزی هستیم

سلیمانی دشتکی با اشاره به پیگیری تامین مرغ موردنیاز خوزستان از دیگر استان‌ها گفت: رایزنی‌ها برای واردات مرغ از استان مرکزی در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان در ستاد تنظیم بازار به پیگیری برای ورود مرغ از استان‌های دیگر به خوزستان اشاره کرد و گفت: قرار است رایزنی‌هایی با مسئولان استان مرکزی انجام شود تا در صورت امکان و با توجه به مازاد تولید، بخشی از نیاز خوزستان به این محصول پرمصرف را از این استان تامین کنیم.

او با بیان اینکه پیش از این نیز براساس تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده، قرار بود مازاد تولید مرغ استان‌های بوشهر، ایلام و چهارمحال و بختیاری وارد خوزستان شود، افزود: با همکاری مسئولان استان بوشهر، مقداری از این محصول وارد شده و بازار شرایط عادی دارد.  

سلیمانی‌دشتکی درخصوص وضعیت توزیع سیمان در استان بیان داشت: براساس بخشنامه‌ای که انجمن سیمان صادر کرده، این کالا باید علاوه بر عرضه در بورس، به صورت آزاد نیز توزیع شود، همچنین قرار است کارخانه‌های سیمان نیاز مشتری‌های پرمصرف که دارای پروژه‌هایی هستند و مصرف سیمان زیادی دارند را حل رفع و با سازوکاری که خودشان تعریف می‌کنند سیمان مورد نیاز این طرح‌ها را تامین نمایند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مدیران کارخانه‌های تولیدی سیمان، اتاق اصناف، تعزیرات، معاونت اقتصادی استانداری و سازمان صمت باید مجددا در جلسه‌ای مشترک نحوه توزیع سیمان در استان خوزستان را بررسی کنند تا مشکلات به وجود آمده در این زمینه حل شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.