سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار مهاباد ۵ روز تعطیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت واحد‌های صنفی به مدت ۵ روز ممنوع اعلام شد.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: اصناف و بازاریان این شهرستان با اعلام تعطیلی کامل واحد‌های صنفی خود به مدت ۵ روز متوالی با مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا همراه شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مهاباد در وضعیت قرمز مقابله با کرونا قرار دارد، افزود: در مناطق قرمز کرونایی تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت بوده و کسب و کار مشاغل گروه ۲، سه و چهار باید تعطیل شود.

جهین اذعان کرد: همه ما به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه واقف هستیم، اما حفظ جان و سلامت شهروندان مقدم بر کسب و کار است و کنترل این ویروس نیاز به عزم همگانی دارد.

این مقام مسئول همچنین بیان کرد: براساس مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، واحدهایی که خارج از دستورالعمل رفتار کنند ضمن برخورد قانونی نسبت به پلمب آن مکان اقدام خواهد شد.

جهین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت هر واحد صنفی خارج از دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.