سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیج فارس تا آخر هفته به نسبت آرام است

کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: با کاهش سرعت وزش باد‌های شمال غربی، از عصر امروز تا اواخر هفته در بیشتر ساعات وضعیت دریا به نسبت آرام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با کاهش سرعت وزش باد‌های شمال غربی در سواحل استان، از عصر امروز تا اواخر هفته در بیشتر ساعات وضعیت دریا به نسبت آرام است.

او ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا پایان هفته با وزش باد‌های جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در استان به طور نسبی افزایش خواهد یافت و در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی افزود: تا فردا جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی و به تدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل نواحی شمالی، شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

انصاری عنوان کرد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل نواحی شمالی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: در شبانه روز گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بوشهر بوده‌اند.

به گفته این کارشناس هواشناسی، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۳۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۰:۱۴، مد دوم ساعت ۱۵:۱۹ و جزر دوم ساعت ۱۹:۵۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.