سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح برخورد با تردد‌های درون شهری غیرمجاز در خوزستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: طرح برخورد با تردد‌های شبانه غیرمجاز درون شهری در استان به منظور مقابله با کرونا ویروس اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ فرید کریمی زاده ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: با توجه به اینکه اغلب شهر‌های خوزستان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا هستند، برابر مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و تدابیر ابلاغی، پلیس راهنمایی و رانندگی استان در سطح معابر درون شهری نسبت به اجرای طرح‌های مربوطه اقدام کرده است.

او با بیان اینکه براساس تدابیر ابلاغی، پلیس راهور استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد طرح برخورد با تردد‌های غیر مجاز را در دستور کار قرار داده است، افزود: همه مجوز‌هایی که قبلاً صادر شده اند از درجه اعتبار ساقط هستند.

کریمی زاده درخصوص دریافت نوبت اینترنتی برای خدمات شماره‌گذاری پیش از اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های کرونایی بیان داشت: مراکز مربوطه در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه به منظور ارائه خدمات باز هستند و مالکان می‌توانند براساس نوبت در زمان‌های مقرر به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم به منظور قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا با ماموران ما همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.