سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۳ کپسول اکسیژن برای کرونایی‌ها/ خیرین خوزستانی نفس هدیه می‌دهند

مدیر موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز گفت: ۳ کپسول اکسیژن با استفاده از کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران خریداری شد.

سیمین سیاف، مدیر موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) و درمانگاه خیریه امام سجاد (ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و افزایش بیماران بدحال، کپسول اکسیژن وسیله‌ای حیاتی برای برخی بیماران محسوب می‌شود.

او افزود: بحمدالله با همراهی همیشگی خیرین و نیکوکاران موفق شدیم ۳ کپسول اکسیژن به ارزش ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از محل کمک‌های نقدی خریداری کنیم.

سیاف اظهار داشت: بیماران کرونایی که برای تنفس به این وسیله ضروری نیاز دارند، می‌توانند با مراجعه به موسسه خیریه سید الساجدین و درمانگاه خیریه امام سجاد (ع) واقع در چهارراه زند، نبش خیابان شهید هلالی و تماس با شماره ۰۶۱۳۲۲۲۵۹۳۷ نسبت به دریافت امانتی آن اقدام کنند.

مدیر موسسه خیریه درمانی حضرت سیدالساجدین (ع) اهواز تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند در خرید وسایل ضروری نظیر ویلچر و کپسول اکسیژن و امانت آن‌ها به افراد واجد شرایط مشارکت کنند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۷۲۶۶۷۳ به نام بانک تجارت یا شماره گیری #۷۶۰۷۶۰*۶۶۵۵* واریز نمایند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
دم خیرین گرم/ اجرشون با امام حسین (ع) ان شاءالله/ خدا بهشون سلامتی بده
ماجد
۱۷:۴۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
چرا این همه موسسه خیریه که فعالیت در استان و اهواز دارند گزارش تهیه نمی‌کنید هرسال محرم فقط از این موسسه گزارش میگیرید کدومتون با این موسسه نسبت داره که پارتیش هستین
علی تمیمی
۱۳:۳۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
اخه این که باند بازی نداره/ خبرگزاریها بی طرف هستن/ من چندین بار موسسه های مختلف معرفی کردم و فعالیتهاشون پوشش دادن