سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 فرماندار هشترود مطرح کرد؛

۱۲ درصد مردم هشترود از ماسک استفاده می‌کنند

 فرماندار هشترود با تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی از سوی همه اقشار مردم گفت: تنها ۱۲ درصد مردم شهرستان هشترود از ماسک استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان  فرماندار هشترود گفت: در حال حاضر تنها راه پیشگیری و مبارزه با  بیماری کرونا، رعایت بهداشت فردی و رعایت ضوابط بهداشتی است.

او گفت: سرعت انتشار ویروس کرونای سویه دلتا زیاد است و بر اساس ابلاغیه و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و وضعیت قرمز شهرستان، مقرر شده تا تنها واحد‌های صنفی در گروه شغلی یک با رعایت ضوابط بهداشتی مجاز به فعالیت باشند.

امینیان افزود: مشاغل گروه یک که ضرورت کمتری دارند در صورت تمایل و به منظور سهیم شدن در این مشارکت و عزم همگانی مبارزه با بیماری می‌توانند با سایر صنوف همگام شوند.

فرماندار هشترود تاکید کرد: اگر موارد لازم رعایت نشود، آمار افزایشی ادامه خواهد داشت و از شهروندان می‌خواهیم ستاد مقابله با کرونا را یاری دهند تا از پیک پنجم هم عبور کنیم.

او تعداد کل مبتلایان کرونا  را تاکنون ۳ هزار و ۱۰۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این‌ تعداد هزار و ۵۰۳ نفر مرد و مابقی زن و هزار ۵۰۹ نفر شهری و مابقی روستایی هستند.

امینیان گفت: متاسفانه تاکنون ۷۶ نفر هم جان خود را از دست داده اند.

او گفت: شهرستان هشترود در تزریق واکسن کرونا در استان آذربایجان شرقی رتبه ۸ را دارد و تاکنون ۱۹ هزار و ۴۲۶ دز واکسن وارد شبکه بهداشت و درمان شهرستان هشترود شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.