سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حق‌شناس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ورود خودرو‌های غیر بومی به استان شمالی کشور ممنوع شد

استاندار گلستان گفت: از دیروز ۱۲ ظهر ۵ مسیری که به استان گلستان منتهی می‌شوند، برای خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی مسدود شده است.

هادی حق شناس استاندار گلستان در گفت‌وگو خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره ابلاغیه‌های صورت گرفته از وزارت کشور به همه استان‌ها درباره یک هفته تعطیلی کل کشور اظهار کرد: دستورالعمل‌هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرده در استان گلستان هم اجرا می‌شود؛ از امروز محدودیت‌های کسب و کار‌ها اجرا شده و از دیروز ۱۲ ظهر هم ۵ مسیری که از سمت استان‌های مازندران، خراسان و سمنان به استان گلستان منتهی می‌شوند، برای خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی مسدود شده است.

او افزود: در مراکز درمانی استان هم نیروی زمینی ارتش، نیروی انتظامی و بسیج سپاه پاسداران به کمک کادر درمان شتافتند؛ همچنین طرح شهید سلیمانی در استان گلستان فعال شده است؛ امیدواریم این چند روز تعطیلی منجر به انقطاع شیوع ویروس کرونا باشد.

حق شناس در ادامه درباره دستورالعمل‌های ابلاغی برای برگزاری مراسم‌های محرم در استان متبوع خود گفت: دسته روی و برگزاری مجالس عزا در فضا‌های مسقف در استان گلستان ممنوع است و بیش از ۹۵ درصد عزاداری‌ها در فضای باز انجام می‌شود. البته در شب‌های گذشته برخی هیئت‌ها در فضای بسته مراسم خود را برگزار کردند که با آن‌ها برخورد شد.

استاندار گلستان بیان کرد: از دیروز تا حالا با تمامی خودرو‌های غیر بومی در استان گلستان برخورد شده و اعمال قانون صورت گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.