سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری در تشریح نشست کمیسیون اجتماعی با وزرای پیشنهادی مطرح کرد؛

تعامل هوشمند با دنیا از جمله تاکیدات وزیر پیشنهادی امور خارجه

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس به بیان توضیحاتی درباره جلسه کمیسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی پرداخت.

به گزارش  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در تشریح جزئیات نشست کمیسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی گفت: از امروز صبح وزرای پیشنهادی دفاع، وزیر کشور و امور خارجه میهمان کمیسیون اجتماعی بودند.

وی ادامه داد: موضوع نیرو‌های مسلح، ارتباط با مسائل پیشتیبانی، بازنشستگان، رزمندگان معاصر، تبدیل وضعیت ایثارگان و بازدارندگی فعال و اشراف اطلاعاتی، کلیات مباحث مطرح شده با وزیر پیشنهادی دفاع بود.

انصاری افزود: درباره وزیر پیشنهادی کشور هم که می‌توان گفت وزارت کشور هسته سخت نظام است، مسائلی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در ارتباط با مباحث هویتی و موضوعات منطقه‌ای مطالبی مطرح شد. موضوع سازمان امور اجتماعی که در ذیل وزارت کشور با رسالت‌ها و کار ویژه‌های مبتنی بر کار کمیسیون اجتماعی است، مورد بررسی قرار گرفت.

انصاری ادامه داد: نظام اداری کارآمد به جای نظام صرفا سیاسی با وزیر پیشنهادی کشور مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در بحث با وزیر پیشنهادی امور خارجه، سیاست متوازن خارجی، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمند با دنیا مطرح شد.

انصاری با تاکید بر اینکه در سیاست‌های وزارت امور خارجه تعامل با همسایگان و به ویژه غرب آسیا مطرح شد گفت: اینکه بتوانیم از رایزن‌های اقتصادی و ظرفیت‌های گردشگری و امنیت غذایی استفاده کنیم مهم است.

انصاری در ادامه با اشاره به اینکه همچنان جلسه با وزیر پیشنهادی امور خارجه ادامه دارد، تاکید کرد: توانمندی این افراد در هر وزارتخانه مناسب و خوب بود. نگاه دوستان به سوابق و رزومه مدیریتی وزرای پیشنهادی این امیدواری را ایجاد می‌کند که در ارتباط با برنامه‌های پیشنهادی و گزارشات و اهداف در نظر گرفته شده برای عمل به وظایف موفق باشند. با توجه به بررسی‌ها این اهداف در ۴ سال پیش رو محقق خواهند شد.

انصاری ادامه داد: در حوزه دفاع، وزارت کشور و امور خارجه امیدواریم برنامه‌های پیشنهادی آن‌ها اجرایی شود. جلسات ادامه دارد و وزیر بهداشت و درمان مهمان ما خواهد بود و جلسه کمیسیون اجتماعی تا عصر ادامه دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.