سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها افزایش پیدا می‌کند

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه را برای اجرا به بانک‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگاربانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بانک مرکزی اوایل مرداد ماه امسال شورای پول و اعتبار در آخرین جلسه خود در دولت دوازدهم، با افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه موافقت کرد که در پی آن، افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری و عادی بانک‌ها و بانک‌های قرض‌الحسنه تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
بانک به نام انصار وجود داشت چند طرح عالی داشت مثل رضوان ( میانگین حساب قرضه الحسنه وام می داد) طرح حاتم تا ۲۰ میلیون برای خرید کالا ایرانی به صورت قرض الحسنه وام می داد اما دولت امید نتوانست تحمل کند و منحل ش کرد
محسن
۱۴:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
تسهیلات قرض الحسنه باااین فرض که بدهندامروزرفتم نان لواش خریدم باپنج هزارتومن هفده عددبعدش نانواگفت ازشنبه هفته بعدهرعددپانصدتومان میشودیعنی بابت هفده عددبایدهشت هزاروپانصدتومان ازهفته بعدبدهم.
این تسهیلات قرض الحسنه یک طرف این زخم افزایش قیمت هم یک طرف بعدازنان نوبت به بقیه کالاهامیرسدچون بازارهاروی هم اثرقیمتی دارند.تولیدکننده هم بااین تسهیلات قرض الحسنه توحقوق کارگر موندن.