سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت سرعت مطمئنه بهترین روش برای کاهش خطرات رانندگی‌

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یکی از موارد تخلفات شایع رانندگان وسایل نقلیه که منجر به تصادف و یا حداقل تشدید آن می‌شود تخطی از سرعت مطمئنه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ رضا عزیزی، ر ئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت:یکی از موارد تخلفات شایع رانندگان وسایل نقلیه که منجر به تصادف و یا حداقل تشدید آن می‌شود تخطی از سرعت مطمئنه است. 

او با اشاره به اینکه آمار تصادفات در همدان از ابتدای سال افزایش داشته است، بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز و پذیرش محدود بیمارستان‌ها در حال حاضر مرکز درمانی بعثت، بیماران تصادفی را پذیرش می‌کند که ۷۵ درصد از آن‌ها بومی هستند.

او ادامه داد: میزان ورود مسافران به استان در مقایسه با سال‌های گذشته به شدت کاهش یافته و نمی‌توان گفت که بسیاری از تصادفات متعلق به مسافران است.

سرهنگ عزیزی گفت: میزان تصادفات مسافران در چندماه گذشته ۲۵ درصد بوده و این در حالی ست که در سال‌های گذشته ۵۵ درصد ثبت شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بیش از ۶۰ درصد تصادفات جرحی و فوتی نیز در جاده‌های روستایی رخ می‌دهد.

سرهنگ عزیزی یادآورشد: با توجه به کاهش تردد مسافران، از دوسال گذشته هیچ محدودیتی در روز‌های پایان هفته و تعطیلات مبنی بر کنترل ترافیک نداشته‌ایم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.