سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست امور نگهداری و تعمیرات الکتریک نیروگاه رامین اهواز؛

گرمکن‌های القایی در نیروگاه رامین اهواز تعمیر و بازسازی شدند

حافظی گفت: احیاء و بازسازی ۳ دستگاه گرمکن القایی در نیروگاه رامین اهواز با همت و تلاش متخصصان بومی این نیروگاه انجام شد.

محسن حافظی سرپرست امور نگهداری و تعمیرات الکتریک نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دستگاه‌های گرمکن القایی با ظرفیت‌های وزن ۱۰۰ و ۳۰۰ کیلوگرم با تلاش متخصصان بخش تعمیرات الکتریک اداره فشار ضعیف معاونت نگهداری و تعمیرات عیب یابی شدند و مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفتند.

او با بیان اینکه این دستگاه‌ها در حال حاضر در بخش‌های مکانیک و الکتریک جهت انجام عملیات‌های مونتاژ بیرینگ‌های تجهیزات نیروگاهی استفاده می‌شوند، افزود: از سال ۱۳۹۰ تاکنون این دستگاه‌ها بدون استفاده و با فرض جنس مستعمل تحویل جمع آوری اموال شده بودند که با بررسی کارشناسان فنی نیروگاه و اخذ مجوز‌های لازم عملیات تعمیرات با موفقیت انجام شد.

حافظی صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیرات را از دیگر مزایای این اقدام ارزشمند متخصصان بومی نیروگاه رامین عنوان و بیان کرد: این دستگاه‌ها وارداتی بوده و قیمت خرید آن‌ها در حال حاضر ۵۵۴ میلیون تومان است که با توجه به وجود تحریم‌ها، قابلیت تعمیر آن‌ها از سوی شرکت سازنده وجود نداشت، ولی با پشتکار متخصصان بازسازی و احیاء این دستگاه‌ها انجام و قابلیت بهره برداری از آن‌ها فراهم شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.