سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان خبر داد؛

اعلام آمادگی ۵۰ گروه مراقبتی از نیروهای جهادی در شادگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان گفت: ۵۰ تیم مراقبتی از نیرو‌های جهادی در شادگان برای همراهی کادر پزشکی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ صادق منیعات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان در حاشیه رزمایش طرح شهید سلیمانی گفت: بسیاری از افراد از واکسیناسیون استقبال نمی‌کنند و با وجود واکسن هنوز با عدم استقبال سهمیه‌های تعیین شده مواجه‌ایم که نیاز است با فرهنگ سازی و تولید محتوا، مردم را ترغیب کنیم.

او افزود: از مردم انتظار داریم همان طوری که در طول زمان همه‌گیری کرونا تا به امروز همراهی خوبی داشته‌اند در تزریق واکسن نیز همکاری بیشتری با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان با اشاره به اینکه کرونای نوع دلتا بر خلاف سویه‌های قبلی در فضای باز نیز قدرت سرایت‌پذیری بالایی دارد، اظهار کرد: همچنین کسانی که در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند نیز امکان ابتلا به کرونای دلتا را دارند، اما قطعا شدت بیماری‌زایی و مرگ و میر در افراد واکسینه شده بسیار کمتر است.

این مقام مسئول اظهار داشت: مدیران نهاد‌های حمایتی باید افراد تحت پوشش خود را برای بحث واکسیناسیون کرونا ترغیب کنند و نسبت به حفظ سلامت آنان پیگیری بیشتری داشته باشند.

سرهنگ منیعات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آرایش دفاعی در برابر ویروس کرونا، ادامه داد: اجرای جهاد ملی و همه جانبه برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در شهرستان ضروری است و همگان باید با تعامل و هم افزایی در این امر مهم مشارکت داشته باشند.

او با اشاره به برگزاری رزمایش طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که بر شهرستان حاکم است امروز ۳۵۰ بسته حمایتی در قالب این رزمایش بین اقشاری که توسط ویروس کرونا دچار ضرر و زیان شدند توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان افزود: همچنین برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده برنامه حمایتی در دستور کار است و امید می‌رود که بتوان آسیبی که به خانواده‌های نیازمند وارد شده را تا حدودی جبران کرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.