سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس حوزه قضایی شهرستان هندیجان:

شهروندان از حضور در قبرستان‌ها پرهیز کنند

هاشمی گفت: از شهروندان تقاضا داریم برای همراهی با کادر درمان و بهداشت از حضور در قبرستان‌ها خودداری نمایند.

سید محمود هاشمی رئیس حوزه قضایی هندیجان رئیس حوزه قضایی هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مصوبات جلسه ستاد کرونا شهرستان هندیجان جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ایجاد سلامتی شهروندان هندیجانی و طبق مصوبه ستاد کرونا به تمامی ادارات و نهاد‌ها ابلاغ گردیده که جهت همکاری با مراکز بهداشتی و کارکنان شبکه بهداشت درمان و کادر درمان بیمارستان‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

او افزود: همچنین در نشست ستاد کرونا از پلیس راهور و نیروی انتظامی خواسته شد که از عبور و مرور در جاد‌های ارتباطی ورودی از سمت بندر ماهشهر به هندیجان ورودی دیلم به هندیجان طبق مقررات از مسافران غیربومی جلوگیری نمایند.

هاشمی اظهار کرد: از شهروندان هندیجان به ویژه از بازاریان و کسبه هم درخواست جدی داریم در این شرایط کرونایی و قرمز بودن شهرستان هندیجان از تجمعات خودداری نمایند تا شاهد کاهش بیماری در سطح شهرستان باشیم.

این مقام مسئول در بیان داشت: از مردم شریف و نجیب هندیجان درخواست داریم در مراسمات فاتحه از رفتن به قبرستان شمالی و جنوبی جدا خودداری نمایند و به پلیس راهور شهرستان اعلام گردیده با افرادی که در این شرایط مقررات را رعایت نکنند برخورد قانونی نمایند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.