سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۲۹۰ هزار دُز واکسن کرونا در زنجان تزریق شده است

قزلباش از تزریق ۲۹۰ هزار دُز واکسن کرونا در زنجان خبر داد و گفت:۲۳۰ هزار دُز از این تعداد در نوبت اول و ۶۰ هزار دُز در نوبت دوم تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان به ۵۲ درصد رسیده است، گفت: این میزان کافی نیست.

او بااشاره به اینکه مشکلی برای بیماران نیازمند آی سی یو نیست، افزود: باادامه این روند به نظر می‌رسد با مشکل جدی در زمینه بستری بیماران کرونایی در بخش آی سی یو مواجه شویم.

قزلباش بابیان اینکه ۲۹۰ هزار دُز واکسن کرونا در زنجان تزریق شده است، ادامه داد: ۲۳۰ هزار دُز از این تعداد در نوبت اول و ۶۰ هزار دُز در نوبت دوم تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بااشاره به اینکه پوشش واکسیناسیون شهر‌های استان زنجان به صورت رنگ بندی شده و در جلسات ارائه می‌شود تا مسئولان با توجه به رنگ مناطق تدابیر لازم را اتخاذ کنند، گفت: باید واکسیناسیون به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود.

قزلباش با بیان اینکه ابتلا به کرونا در استان زنجان روند صعودی دارد، افزود: بیش از ۶۰۰ تخت به بیماران کرونایی در استان زنجان اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.