سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گوی ۱۸:۳۰ مطرح شد؛

جزئیات فعالیت مشاغل ضروری در تعطیلات کرونایی/ میزان جابجایی مسافر با ناوگان جاده‌ای به یک سوم کاهش می‌یابد

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در تعطیلات ۶ روزه میزان جابجایی مسافر با ناوگان جاده‌ای به یک‌سوم کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبایی، دبیرکل اتاق اصناف ایران در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص محدودیت های کرونایی اصناف در تعطیلات ۶ روزه تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در این ایام تنها ۲۱ گروه شغلی شامل مشاغل بسیار ضروری مجاز به فعالیت هستند و بیش از دو میلیون واحد صنفی تعطیل خواهند بود.

او ادامه داد:  رسته رستوران و فست فود اجازه سرو غذا در این ۶ روز را ندارند. در حال حاضر ۳۰ درصد رستوران ها تخلف می کنند در حالیکه   نانوایی ها، سوپری ها و رستوران ها بیشترین احتمال ابتلا به کرونا را دارند.

 دبیرکل اتاق اصناف ایران تاکید کرد: شهروندان هرگونه تخلف صنفی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

مجتبایی گفت: در این مدت  قنادی ها و خشکبارفروشی ها هم مجاز به فعالیت  نیستند. کارواش ها در کنار خدمات فنی در نظر گرفته شده اند و باز هستند.

کاهش حمل مسافر با ناوگان جاده ای

در ادامه برنامه باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری در خصوص وضعیت حمل مسافر در تعطیلات کرونایی تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در تعطیلات ۶ روزه میزان جابجایی مسافر با ناوگان جاده‌ای به یک‌سوم میزان قبل کاهش می‌یابد بنابراین تنها افرادی که سفر ضروری دارند اقدام به خرید بلیت کنند.

بانک‌ها در تعطیلات آتی شعب کشیک ندارند

در ادامه برنامه قیطاسی، دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی تصریح کرد: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا و تعطیلی سامانه‌های بانکی ساتنا و چکاوک، تمام بانک‌ها و موسسات اعتباری از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۳۰ مرداد تعطیل هستند.

او ادامه داد:همچنین در این ۶ روز شعب کشیک فعال نخواهد بود و تنها دستگاه های خودپرداز آماده ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
والله مجتمع ما تعطیل شده ولی سرکاریم الان