سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه تمام ظرفیت‌های خود را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به‌کار می‌گیرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، گفت: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا سپاه با تمام ظرفیت‌های خود در این جهت حضور خواهد داشت.

احسان کریم‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در حاشیه نشست هماهنگی مرحله جدید طرح شهید سلیمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص اجرای این طرح گفت: طرح شهید سلیمانی با رمز یا اباعبدالله الحسین (ع) و با هدف تشدید مقابله با بیماری کرونا آغاز شد، در طرح شهید سلیمانی، هر پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک پایگاه بهداشت محله معرفی می‌شود و نیرو‌های بسیج در تیم‌های نظارتی، حمایتی و رهگیری به‌ کارگیری خواهند شد.

او به تشریح دیگر جزئیات اقدامات مجموعه بسیج در طرح شهید سلیمانی پرداخت و افزود: ظرفیت‌های مجموعه بسیج و سالن‌های ورزشی در اختیار طرح واکسیناسیون قرار می‌گیرند، بسیج اصناف نیز با نظارت بر بازار به اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت کمک می‌کند و بسیج محلات هم به بیماریابی در سطح محلات می‌پردازد.

سرهنگ کریم پور با بیان اینکه اولویت رهگیری و شناسایی بیماران، افراد خانواده فرد بیمار هستند که توسط بسیجیان از آن‌ها تست گرفته می‌شود تصریح کرد: همچنین از سوی مجموعه سازندگی سپاه، توزیع بسته‌های معیشتی میان بیماران و نیازمندان صورت می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب تشدید می‌شود عنوان کرد: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، ستاد مقابله با این بیماری طی روز‌های گذشته جلساتی را برگزار کرده است که سپاه نیز با تمام ظرفیت‌های خود به این منظور حضور خواهد داشت.

او در پایان گفت: ضرورت دارد مردم همانطور که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان را همراهی کردند، در این جهاد ملی هم وارد شوند و با مسئولان همکاری کنند تا از این موج عبور کنیم.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.