سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۷۰ درصدی اعتبارات عمرانی لرستان

استاندار لرستان گفت: حدود ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان تخصیص داده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سید موسی خادمی،استاندار لرستان در حاشیه پنجمین جلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سال جاری اظهار داشت: در این جلسه تاکید بر هرچه سریع‌تر انجام شدن مبادله موافقتنامه اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ مطرح شد و مقرر شد تمامی دستگاه‌ها تا پایان مرداد ماه نسبت به این موضوع با سازمان مدیریت و برنامه ریزی هماهنگی کنند تا بتوانند به سرعت منابع مالی را جذب کنند.

وی افزود: در این جلسه موضوع تعیین کاربری زمین در تعدادی از طرح‌های تولیدی مطرح شد که برای شش طرح تولیدی زمین مورد نیاز تعیین و ۶ ماه به آن‌ها فرصت داده شد که کار اجرایی را آغاز و در غیر این صورت این مصوبه پس از گذشت زمان مورد نظر لغو خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۰ و اعلام آن‌ها در بخش اسناد به دستگاه‌های اجرایی استان گفت: لازم است دستگاه‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به برنامه ریزی و جذب اعتبارات اقدام کنند.

خادمی در خصوص اعتبارات استانی تصریح کرد: در این زمینه ردیف اعتبارات و اعتبارات مصوب کاملاً مشخص است و حدود ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان تخصیص داده شده، با اینکه هنوز در نقدینگی مشکل وجود دارد، اما از نظر تخصیص اسناد وضعیت استان مناسب است و لرستان رشد مطلوبی در بین استان‌های کشور در زمینه اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۰ داشته است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.