سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹۳ درصد ابلاغات دادگستری کردستان الکترونیکی صادر می‌شود

رییس کل دادگستری کردستان گفت: در حال حاضر ۹۳.۶ درصد ابلاغیه‌های دادگستری استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  سیدحسین حسینی  رییس کل دادگستری کردستان امروز  با حضور در دادگستری شهرستان بانه و در دیدار با رییس دادگستری و قضات این شهرستان، اظهار داشت:در حال حاضر ۹۳.۶ درصد ابلاغیه‌های دادگستری استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود بنابراین ضروری است تمام جمعیت کردستان در سامانه ثنا (ثبت نام الکترونیکی اشخاص در سامانه قضایی) پوشش داده شود.

حسینی گفت: مقرر است در سال جاری و با برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه کمبود کادر اداری در حوزه‌های مختلف قضایی استان برطرف شود.

او افزود: دادگستری استان با داشتن ۷۰ درصد شعب با موجودی نامتعارف از این حیث دارای بیشترین شعب نامتعارف در کشور بود که این میزان در پایان تیرماه امسال به ۵۷ درصد رسیده است، ولی کماکان با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

رییس کل دادگستری کردستان یادآور شد: لازم است که همکاران قضایی و اداری با تلاش مضاعف و اقدام جهادی در مدت حداکثر چهار ماه آینده با سروسامان دادن شعب موجبات رضایتمندی بیش از پیش مردم استان را فراهم کنند.

حسینی اظهار داشت: دستورالعمل نقل و انتقال قضات در قوه قضاییه نظام‌مند شده و هر قاضی می‌تواند در این دستورالعمل امتیاز خود را مشاهده نموده و بر این اساس چشم انداز انتقالی‌ها ضابطه‌مند می‌شود.

او افزود: روسای دادگستری شهرستان‌های استان مکلف هستند نسبت به بررسی واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل اقدام کرده و نتیجه را اعلام کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.