سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور:

سفر به زنجان ممنوع است/ برگه تردد بین استانی صادر نمی شود

سرهنگ خلجی از ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان زنجان خبر دادوگفت:این محدودیت ها تا پنجم شهریورماه ادامه دارد.

سرهنگ خلجی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفتگو باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان زنجان خبر داد و گفت: این محدودیت ها از ساعت ۱۲ ظهر امروز در استان زنجان آغاز شده و تا پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

او بااشاره به اینکه طی این مدت هیچ گونه مجوزی برای تردد خودروها صادر نمی شود، افزود: مجوزهایی که از قبل برای تردد در تاریخ مذکور صادر شده بودند نیز منقضی شده است.

سرهنگ خلجی ادامه داد: درصورتی که رانندگان با خودروهای دارای پلاک غیربومی اصرار برای ورود به شهرهای استان زنجان با هروضعیت کرونایی داشته باشند پس از اعمال جریمه به شهر مرجع بازگشت داده خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان جریمه ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی را یک میلیون تومان اعلام کرد و گفت: جریمه ورود به شهرهایی که دارای وضعیت نارنجی کرونایی هستند نیز ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.