سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکسیرانان همدان نیازمند یک تشکل صنفی هستند

رئیس کمیسیون فنی، عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان گفت: برای پیگیری و رفع مشکلات رانندگان ناوگان تاکسی درون شهری، راه‌اندازی یک تشکل صنفی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان در کمیسیون فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: این تشکل صنفی با حضور نمایندگان رانندگان تاکسی و سازمان تاکسیرانی شهر همدان تشکیل شود.

او افزود: با راه‌اندازی این تشکل صنفی می‌توان به خوبی مشکلات حوزه تاکسیرانی را آسیب شناسی و زمینه رفع دغدغه‌های این قشر زحمتکش را با همفکری و هم اندیشی فراهم کرد.

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه رانندگان تاکسی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که باید برای رفع مشکلات آن‌ها راهکار‌هایی اتخاذ شود، ادامه داد: اغلب خطوط تاکسی در معابر اصلی شهر همدان از جمله میدان امام خمینی (ره) متمرکز شده‌اند و بسیاری از نقاط دارای تقاضای سفر شهری در اختیار مسافربر‌های شخصی است که باید مطالعات طرح جامع حمل و نقل برای رفع مشل ترافیک و شلوغی و تمرکز میدان امام (ره) تدوین و اجرایی شود.

حیدری با تاکید بر لزوم ارایه راهکار‌های مناسب در حوزه حمل و نقل و ترافیک در راستای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، گفت: ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه یکی از مهمترین راهکار‌ها در کاهش ترافیک و معضلات زیست محیطی شهر همدان است.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.