سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز:

در صورتی که محدودیت‌های کرونایی اجرا نشوند، با اصناف و مردم برخورد خواهیم کرد

احمدی بلوطکی گفت: فضای شهر اهواز بسیار آلوده است و در صورت همکاری نکردن اصناف و مردم در اجرای محدودیت‌های کرونایی با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی‌بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی از امروز گفت: در این مدت تنها گروه شغلی یک یعنی مشاغل ضروری اجازه فعالیت دارند، هر چند اعتقاد داریم اعمال محدودیت‌ها در مدت یک هفته کم است، اما در صورت همراهی خوب اصناف و دیگر ارگان‌ها، در کنترل بیماری کرونا ویروس کمک بزرگی می‌کند.

او افزود: به همین منظور ۲۲ تیم بازرس بهداشت محیط نیز به صورت جدی در مناطق مرکزی و حاشیه‌ای شهر اهواز بر اجرای محدودیت‌ها نظارت می‌کنند.

احمدی بلوطکی با اشاره به شلوغی بازار‌ها و پاساژ‌ها بیان داشت: در حال حاضر فضای شهر اهواز بسیار آلوده است و با توجه به افزایش بی‌رویه بار مراجعه به مراکز بهداشتی، درمانی و فضای بسیار آلوده شهر، در صورت همکاری نکردن اصناف و مردم در اجرای محدودیت‌ها، قطعا ما با متخلفان با جدیت تمام برخورد خواهیم کرد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز  تصریح کرد: انتظار می‌رود هیات‌های عزاداری نیز رعایت نکات بهداشتی را با جدیت در دستور کار داشته باشند و در این روز‌ها راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی سلامت و تبلیغ شیوه نامه‌های بهداشتی و توزیع ماسک کار بسیار تاثیرگذاری خواهد بود.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.