سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلخوش در جع خبرنگاران:

ستاد ملی مبارزه با کرونا اگر بنا دارد تصمیم بگیرد باید تصمیم‌های درستی باشد

نماینده صومعه‌سرا در مجلس گفت: از سه روز پیش اعلام می‌شود که می‌خواهیم یک هفته تعطیلی برقرار کنیم که واقعا درست نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید کاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه علنی امروز یکشنبه پارلمان در جمع خبرنگاران گفت: همه استان‌ها به ویژه استان‌های شمالی امروز درگیر شیوع ویروس کرونا هستند و متاسفانه تردد‌های بی مورد و جلوگیری نکردن از این اتفاق، باعث شده در استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان به ندرت محلی برای بستری بیماران کرونایی پیدا شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در روز‌های گذشته بر رعایت قانون و استفاده از همه امکانات کشور برای این اولویت یعنی مدیریت شیوع ویروس کرونا تاکید کردند و از سوی دیگر سپاه پاسداران وارد عرصه شد. ستاد ملی مبارزه با کرونا اگر بنا دارد درباره تعطیلی‌ها تصمیم بگیرد باید تصمیم‌های درستی باشد.

نماینده صومعه‌سرا در مجلس اظهار کرد: از سه روز پیش اعلام می‌شود که می‌خواهیم یک هفته تعطیلی برقرار کنیم. اینگونه اعلام باعث می‌شود برخی که ساک هایشان پشت خودروهایشان است، سریع برای سفر کردن اقدام کنند. جاده‌های شمالی کشور را ببینید که چقدر جمعیت به سرعت حرکت می‌کنند تا جریمه از آن‌ها گرفته نشود و پیش از موعد مشخص به استان‌های شمالی برسند. این کار درستی نیست.

دلخوش گفت: درست نیست که وقتی تمام مسافران وارد استان‌های شمالی شدند، جلوگیری آغاز شود. پلیس راه اعلام کرد از امروز یکشنبه در جاده‌ها از ورود مسافران جلوگیری به عمل می‌آید، در صورتی که از سه روز قبل تعطیلی اعلام شده است. این هیچ نفعی برای نظام و حاکمیت ندارد.

وی بیان کرد: تعداد سرم‌ها باید بیشتر باشد، رئیس‌جمهور هم گفت هر اعتباری لازم باشد قرار داده می‌شود. درباره اکسیژن ساز‌ها و تخت‌ها مشکلات جدی داریم و مردم سرگردان هستند. از ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور می‌خواهیم در شرایط کنونی به موضوع معیشتی مشاغل ضعیف مانند دستفروشان، بازاری‌ها و هنرمندان، خبرنگاران، مداحان و کشاورزان ورود کند و تمهیدات لازم را بیندیشند. اگر به همین صورت پیش برویم دچار آسیب خواهیم شد.

این نماینده گفت: هنوز محدودیتی ایجاد نشده، اما تمام مسافران در جاده‌های شمالی هستند. به این ترتیب هیچ پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اثرگذار نخواهد بود.

نماینده صومعه سرا بیان کرد: از مسئولان و به ویژه رئیس جمهور می‌خواهیم قبل از اعلام محدودیت ها، جلوگیری از ورود مسافران صورت گیرد. مردم بیش از این تحمل گرفتاری و بیماری را ندارند و کادر درمانی نیز چنین هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، کرونا ویروس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.