سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی فوتسال امروز به دیدار عزیزی خادم می‌رود

محمد ناظم الشریعه برای برنامه ریزی در جهت تقویت تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی امروز به دیدار رئیس فدراسیون فوتبال می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه سال جاری باید در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ که به میزبانی لیتوانی قرار است برگزار شود، شرکت کند. مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در تلاش هستند تا بهترین امکانات را در اختیار ملی پوشان قرار داده تا کادر فنی و بازیکنان با کمترین مشکل راهی رقابت‌های جام جهانی شوند.

از همین رو قرار است محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان امروز به فدراسیون فوتبال رفته تا با عزیزی خادم رئیس فدراسوین دیدار و گفت و گویی داشته باشد. این جلسه در جهت تقویت تیم ملی فوتسال قبل از شرکت در مسابقات جام جهانی و بازی دوستانه با بلاروس است.

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است اوایل شهریور ماه عازم بلاروس شود تا ۲ بازی دوستانه برابر این کشور برگزار کند. طبق برنامه ریزی انجام شده ملی پوشان کشورمان روز‌های ششم و هشتم شهریور ماه در شهر مینسک به مصاف بلاروس برود. بعد از پایان این رقابت‌ها ملی پوشان کشورمان روز نهم شهریور به ایران باز می‌گردند و بعد از یک هفته اردو در تهران روز ۱۸ شهریور عازم لیتوانی محل برگزاری مسابقات جام جهانی خواهند شد.


بیشتر بخوانید


نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است. فوتسالیست‌های ایران در اولین بازی خود روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف صربستان بروند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.