سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان:

تعمیرات نیروگاه‌های لتیان و کلان تهران به خوزستان واگذار شد

اسدی از واگذاری تعمیرات نیروگاه‌های لتیان و کلان تهران به خوزستان به مدت ۲ سال جهت عملیات بهره برداری، تعمیر و نگهداری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران اسدی مدیر عامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان گفت: با توجه به اخذ رتبه‌های نیروگاهی و گواهینامه‌های صلاحیت بهره برداری، نگهداری، تعمیرات نیروگاه‌های برق آبی و حضور در مناقصات نیروگاهی کشوری برای سومین مرحله، به مدت ۲ سال دیگر جهت عملیات بهره برداری، تعمیر و نگهداری و خدمات پشتیبانی مجموعه سد و نیروگاه لتیان، نیروگاه کلان، تاسیسات آب شرب لوارک و سوهانک تهران به این شرکت واگذار شد.

 به مدت ۲ سال دیگر شرکت نصب، تعمیر ونگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان عهده دار عملیات بهره برداری، تعمیر و نگهداری و خدمات پشتیبانی مجموعه سد و نیروگاه لتیان، نیروگاه کلان و تاسیسات آب شرب لوارک و سوهانک تهران شد.

او با بیان اینکه این قرارداد از مردادماه عملیاتی و آغاز شد، افزود: سد و نیروگاه لتیان دارای ۲ واحد ۲۲.۵ مگاواتی و نیروگاه کلان دارای ۳ واحد ۳۸.۵ مگاواتی است که شرکت تعمیرات نیروگاه‌های برق آبی خوزستان عهده دار بهره برداری، تعمیر و نگهداری این نیروگاه‌ها بوده که علاوه بر تامین بخشی از برق شبکه سراسری کشور، در تامین آب شرب کلان شهر تهران نقش بسزایی دارند.

 سد لتیان در ۱۰ کیلومتری شمال شرق تهران و در منطقه لواسانات بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد که از نوع بتنی بوده و یکی از منابع اصلی تامین آب شرب کلان شهر تهران به حساب می‌آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.