سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیک بین در صحن علنی مجلس:

چرا طرح شفافیت آراء نمایندگان به صحن نمی‌آید؟

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوه‌سرخ در مجلس یازدهم به بیان توضیحاتی درباره لزوم پرداخت به طرح شفافیت آرا پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوه سرخ در مجلس یازدهم در تذکر آیین نامه‌ای داخلی مجلس گفت: وقتی هیات رئیسه مجلس و رئیس مجلس اولویت‌های مورد نیاز کشور را رعایت نکنند صحن مجلس بی نظم می‌شود.

نیک بین ادامه داد: از اولویت‌های ما نمایندگان مجلس انقلابی به سرانجام رساندن طرح شفافیت آرا بود. ضربه‌ای که تعارض منافع به اعتماد عمومی می‌زند قابل قیاس با هیچ چیز نیست. چرا موضوع شفافیت آرا به صحن نمی‌آید تا همه با استدلال و منطق حرف درباره آن بزنند.

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوه سرخ در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: در مجلس یازدهم کلیات شفافیت آرا رای آورد و به کمیسیون آیین نامه‌های داخلی مجلس رفت و ماه هاست معطل مانده است.

نیک بین گفت: موضوع شفافیت آرا و جزئیات آن مشخص شده است. طرح شفافیت  آراء نمایندگان باید زودتر در دستور کار قرار بگیرد و مصوب شود. اگر این طرح قبلا در دستور کار مجلس قرار می‌گرفت در رسیدگی به سایر طرح‌ها با این مشکلات مواجه نبودیم.

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوه سرخ در مجلس یازدهم در پایان تاکید کرد: خواهش می‌کنیم موضوع شفافیت را شفاف رسیدگی کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.