سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آصفری در موافقت با طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی:

تفکیک وزارت راه و شهرسازی بار مالی ندارد

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: تفکیک وزارت راه و شهرسازی بار مالی ندارد و منابع و تجهیزات و اداره‌های دو حوزه راه و مسکن مشخص است.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز  و در موافقت با تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه گفت: تفکیک این وزارتخانه بار مالی ندارد و منابع، تجهیزات و اداره‌های دو حوزه راه و مسکن مشخص است.

وی ادامه داد: مشکل امروز مردم مسکن است و آنها چندین سال به دنبال حل این مسئله هستند. بخش عمده پول مردم برای مسکن می‌رود و ۶۳ درصد حقوق کارگران و ملت بابت پرداخت اجاره مسکن خرج می شود.

این نماینده اظهار کرد: رئیس جمهور گفته است که می‌خواهد سالانه یک میلیون واحد مسکن بسازد، اما با چه وزارتخانه ای؟ راهداری های در استان ها امکانات و تجهیزات لازم را ندارند، شبکه ریلی هنوز توسعه نیافته و هواپیماها فرسوده است. وزارت راه و شهرسازی به کدام بخش از خود بپردازد؟

این نماینده تصریح کرد: طرح های تفصیلی بلاتکلیف مانده و به قدری بی‌توجهی‌ شده که در طرح جامع تفصیلی بیان شده اگر خیران شهری در حکومت اسلامی بخواهند مسجد بسازند برای هر ۵ نفر نمازخوان باید پارکینگ ایجاد شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.