سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمانی چهار تیم پزشکی در سروآباد

معاون دانشجوی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: چهار تیم پزشکی شامل پزشک، دندانپزشک، ماما و روانشناس در طرحی جهادی در سروآباد خدمات درمانی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،محمد باقر خادم عرفان معاون دانشجوی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته مشارکت‌های اجتماعی چهار تیم پزشکی در قالب اردوی جهادی با همت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها و همکاری مدیریت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ارائه خدمات دارویی و درمانی در بخش مرکزی شهرستان سروآباد پرداختند.

او با اشاره به همکاری و تلاش دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی در اجرای این طرح افزود: این اردو در مناطق روستایی شهرستان سروآباد در قالب چهار تیم سیار شامل پزشک، دندانپزشک، ماما و روانشناس برگزار و درمان و ویزیت مردم به صورت رایگان انجام شد.

معاون دانشجوی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه این مؤسسه همزمان با این اقدام جهادی با اهدای لباس و اسباب بازی فضای شادی و نشاط را برای کودکان این منطقه فراهم کرد، افزود: در این اردوی جهادی ۵۵۰ مورد معاینه، ۷۰مورد ترمیم کامپوزیت، ۸۰ مورد امالگام، ۲۳۰ مورد کشیدن دندان و برگزاری کلاس آموزش بهداشت دهان و دندان برای کودکان زیر ۱۲ سال ارائه شد.

 خادم عرفان بیان کرد: در این اردوی ۲ روزه که در روستا‌های نسنار و هرسین بخش مرکزی سروآباد برگزار شد ۱۵ نفر از دانشجویان و چهار نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کردستان حضور داشتند.

شهرستان سروآباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.