سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان؛

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا در دومین بازی مرحله گروهی

تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا و روسیه در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا و روسیه در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و توانستند از این موقعیت‌ها بهره کامل را ببرند. در دقیقه ۵:۲۱ "کارمن فرسندا مورگا" گل اول تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا را به ثمر رساند، اما بانوان روسی در دقایق ۳:۲۷ و ۱:۲۱ توانستند دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا را باز کنند. گل‌های تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه در بخش نخست این دیدار را "آنا چرنیاکوا" و "داریا شکورا" به ثمر رساندند. بخش نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع بانوان روسی به پایان رسید.

در بخش دوم این دیدار هر دو تیم موقعیت‌های بسیاری داشتند و از آن‌ها بهر بردند. در بخش دوم این دیدار، "آنا چرنیاکوا" بازیکن روسیه توانست در دقیقه ۶:۳۲ گل سوم تیمش را به ثمر برساند و نتیجه بازی را ۳ بر یک کند، اما "ماریا بارکوئرو گوتیرز" مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا یکی دیگر از گل‌های خورده تیمش را در دقیقه ۱:۳۲ جبران کرد و نتیجه بازی را ۳ بر ۲ کرد. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه به پایان رسید.

در بخش سوم این دیدار، "سارا گونزالس رودریگز" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا گل سوم تیمش را در دقیقه ۹:۳۹ به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند. مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا "جسیکا هیگوراس میراس" در دقیقه ۴:۵۹ گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و نتیجه بازی ۴ بر ۳ کرد. در نهایت تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان اسپانیا توانستند با نتیجه ۴ بر ۳ تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان روسیه را شکست دهند و اولین برد خود در مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان را کسب کنند.

اسپانیا - روسیه


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.