سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان؛

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل در دومین بازی مرحله گروهی

تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا و برزیل در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا و برزیل در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار، تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا درخشش فوق العاده‌ای داشت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر پیروز بخش نخست این دیدار شود. هر ۲ گل تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا را "الکساندریا هال" به ثمر رساند. بخش نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا به پایان رسید.

در بخش دوم هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند، اما "سامانتا ویتمن" مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا از موقعیت خوب خود برای گلزنی استفاده کرد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا به پایان رسید.

بانوان برزیلی بخش سوم این دیدار را طوفانی آغاز کردند و توانستند نتیجه بازی را ۵ بر ۳ کنند و پیروز دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان شوند. گل‌های تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل را "دنی باربوزا" - "باربارا کلودتی" - "آدریل روچا دا سیلوا" و "لتیسیا ویلار پائیس" (۲ گل) به ثمر رساندند. در نهایت تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان برزیل توانست با نتیجه ۵ بر ۳ تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان آمریکا را شکست دهد و دومین پیروزی خود در مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بانوان را کسب کند.

آمریکا - برزیل


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.