سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاراسی:

مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان پایان یافت

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش زنجان گفت: ۱۰ هزار و ۳۶۸ نفر از فرهنگیان استان زنجان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان استان زنجان در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت باهمکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در مراکز تجمیعی ویژه فرهنگیان و در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر در مراکز و پایگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی با واکسینه کردن  ۱۰ هزار و ۳۶۸ نفر از فرهنگیان استان زنجان به پایان رسید.

او افزود: با توجه به ثبت کد ملی تمامی همکاران در سامانه‌ وزارت بهداشت و هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی، افراد جامانده به هر دلیلی در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان زنجان می‌توانند با مراجعه به سامانه SALAMAT.GOV.IR ثبت نام و با تعیین زمان و مکان به مراکز و پایگاه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

تاراسی گفت: واجدین شرایط در شهرستان زنجان علاوه بر ثبت نام در سامانه می‌توانند مستقیما با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون ورزشگاه امام علی (ع) واقع در سه راه امجدیه و ارائه کارت پرسنلی یا حکم کارگزینی و کارت ملی دُز اول واکسن خود را دریافت کنند.


او با اشاره به احتمال بازگشایی حضوری مدارس از مهرماه امسال گفت: تمام کارکنان مدارس دولتی و غیر دولتی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، معلمان حق التدریس، مربیان پیش دبستانی، معلمان آموزشگاه‌های علمی و آموزشگاه‌های زبان، سرباز معلمان و دانشجومعلمان با ارسال پیامک و نوبت دهی بر اساس سنوات خدمت واکسینه شده اند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.