سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام امکانات شهرداری در اختیار ستاد کرونای تهران و دولت است

جاوید درباره افتتاح مراکز واکسیناسیون تجمیعی و همکاری میان شهرداری و ستاد کرونا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون منطقه ۱۶ شهرداری تهران اظهار کرد: ما در شهرداری هیچ حد و مرزی برای همکاری با دولت و ستاد کرونا تهران قائل نیستیم و تمام امکانات در اختیار خواهد بود شرکت شهر سالم با ستاد کرونا تهران به عنوان رابط همکاری می‌کند و این اقدام بسیاری خوب بوده است.

وی ادامه داد: این مرکز ظرفیت ۲ هزار واکسن در روز را دارد که نیمی برای شهروندان و نیم دیگر برای کارکنان شهرداری تهران است.

در ادامه این افتتاح چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت:این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در زمینه واکسن و شهرداری در زمینه امکانات سخت افزاری راه اندازی شد از ابتدا شیوع کرونا تمام امکانات لازم را در اختیار ستاد کرونا تهران قرار داده ایم و تزریق داروی رمیدسیویر هم چند روزی است که در دو مرکز آغاز کرده ایم تا انشاالله هرچه سریعتر این بیماری کاهش یابد.

در ادامه این مراسم پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ تهران اظهار کرد:این مرکز با دستور سرپرست شهرداری تهران و مشارکت شرکت شهر سالم از امروز در منطقه ۱۶ فعالیت رسمی خود را شروع کرد در چند روز اخیر اقدامات خیلی خوبی را همکاران من در تجهیز این سوله که در ضلع شمال غربی بوستان بعثت است انجام دادند.

وی ادامه داد:از امروز این مرکز کار خود را آغاز کرده است، این مرکز اولین مرکز واکسیناسیون در منطقه ۱۶ است و شهروندان و همکاران در شهرداری براساس نوبت دهی که انجام شده، تزریق واکسیناسیون را انجام دهند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.