سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت شورای ششم، بازنگری طرح جامع شهری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: شورای ششم و شهرداری یزد با فراهم آوردن مقدمات کار، اهتمام ویژه‌ای برای طرح جامع بازنگری شهری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از مهمترین اقدامات در دوره جدید مدیریت شهر را تهیه طرح جامع بازنگری شهر یزد عنوان کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد باید در این دوره با فراهم آوردن مقدمات کار در محلات شهر، اهتمام ویژه‌ای برای تهیه این مهم داشته باشند.

او در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر یزد در دوره جدید شهرداری و ششم شورای اسلامی شهر یزد، افزود : بررسی طرح‌های جامع و تفضیلی تهیه شده شهر‌ها طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد که موفقیت چندانی در عملیاتی شدن طرح‌های تفضیلی حاصل نشده است و یکی از دلایل اصلی آن عدم دقت کافی در زمان تهیه طرح جامع و همچنین زمانبر شدن و طولانی شدن تهیه این طرح‌ها است.

صادقیان ادامه داد: بازنگری طرح جامع شهر یزد با توجه به جهانی شدن و خاص بودن این شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به گونه‌ای که شرح خدمات تهیه شده برای این طرح، ویژه و خاص بود و طرح جامع شهر یزد جزء طرح‌های ویژه کشور خواهد بود.

معاون استاندار شروع طرح بازنگری طرح جامع شهر یزد همزمان با شروع بکار دوره ششم شورای اسلامی شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار دانست و تاکید کرد: می‌طلبد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد با فراهم آوردن مقدمات کار در محلات شهر، اهتمام ویژه‌ای برای تهیه این طرح داشته باشند.

صادقیان گفت: تعریف چشم انداز مناسب و تعیین محور‌های درست توسعه شهر یزد، هدف گذاری درست، تهیه سند و برنامه کوتاه مدت چهار ساله و توجه ویژه به محله محوری و بازآفرینی شهری، موضوعات اساسی و بنیانی برای طرح جامع ویژه شهر یزد است که بایستی مورد توجه و دقت همکاران شورای اسلامی شهر، شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل میراث فرهنگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.