سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار مرکزی خبرداد:

تعطیلی ۶ روزه کشور و استان مرکزی

آقازاده استاندار مرکزی در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی از تعطیلی ۶ روزه کشور و استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی ۶ روزه کشور گفت: این تعطیلی از دوشنبه ۲۵ مرداد شروع می‌شود و تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

آقازاده ضمن ابراز تأسف از افزایش مبتلایان و مرگ و میر‌های ناشی از کرونا در هفته گذشته از مردم و مسئولان خواست تا با خود مراقبتی و رعایت دستورالعمل‌ها، وضعیت دردناک کشور و استان را التیام بخشیند.

او از همه فرمانداران و بخشداران و نیرو‌های مسلح و بسیج و سپاه و آحاد مردم خواست تا به مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا احترام بگذارند چرا که تصمیمات حکم قانون را دارد و تخلف و تخطی از آن جرم محسوب می‌شود.

نظارت بیشتر بر بازار اصناف و تکیه‌ها و حسینیه‌ها و اجرای آن در فضای باز ممنوعیت تردد پلاک‌های غیر بومی در کل استان مرکزی تا عصر شنبه تعطیلی ادارات از دوشنبه تا پایان روز شنبه هفته آینده از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

علی محمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هم در این جلسه از افزایش ۴۲ درصدی موارد مثبت کرونا افزایش ۴۴ درصدی موارد بستری و افزایش ۳۴ درصدی فوتی‌های کرونا در استان مرکزی در هفته سوم مرداد نسبت به هفته دوم مرداد این ماه خبر داد.

علی محمدی گفت: بیشترین مبتلایان مربوط به دورهمی‌ها و رعایت نکردن فاصله فیزیکی بوده است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم ضمن قدردانی از کادر درمان، خدمات و زحمات نیرو‌های مسلح از مسئولان بهداشت و درمان خواست تا به روند واکسیناسیون سرعت داده و وضعیت دارو‌های کرونا و واکسن و سرم را بهبود ببخشند.

اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم از مسئولان هیئت‌های عزاداری خواست تا سلامت را مقدم بر عزاداری بدانند و عزاداری‌ها را در فضای باز و با فاصله فیزیکی انجام دهند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
نهادها و شرکت های خصوصی و کارخانه ها و غیره تعطیل نیستن جناب
...
۱۵:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خدا مرگ بده به هر کسی که در عزاداری شرکت می کنه و باعث بیماری دیگران میشه خودش که به درک
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
صبح روز 24 مرداد همه رفتن شمال !!! اخبار رو ببین