سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی پنج روزه چهارمحال و بختیاری از روز دوشنبه/ محدودیت‌های کرونایی در بام ایران اجرایی می‌شود

بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، از روز دوشنبه ۲۵ تا روز شنبه۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ و همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری تعطیلات رسمی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه شیوع بیماری کووید-۱۹، محدودیت‌های جدید کرونایی در نشست امروز ستاد استانی مقابله با کرونا وضع شد.

او با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: همچنین از فردا ساعت ۱۲ منع تردد یا به عبارتی دیگر ممنوعیت تردد در استان اعمال خواهد شد و نباید ترددی صورت گیرد؛ به غیر از موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و کامیون حمل غذا و...؛ بنابراین منع تردد از فردا ساعت ۱۲ ظهر تا صبح شنبه دو هفته آینده «آخر وقت جمعه پنجم شهریور» اعمال خواهد شد. این منع تردد سراسری و بین استانی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: بنابراین تمام مجوز‌هایی که برای تردد صادر شده بود، لغو خواهد شد. علاوه بر این افرادی که بنا به هر دلیلی تخلف و جریمه شدند بعد از یک ماه این جریمه دو برابر و دریافت خواهد شد.

او اظهار داشت: از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده «۳۰ مردادماه» همه ادارات به جز مشاغل ضروری مانند ادارات برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی و... در چهارمحال و بختیاری تعطیل خواهند بود.

عباسی تصریح کرد: تعطیلی ادارات شامل بانک‌ها، اصناف، ادارات و... است و تنها اصناف ضروری در گروه شغلی یک فعال خواهند بود.

او گفت: در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز سختگیری خواهد شد و مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

عباسی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و ناظر باید به شدت و قدرت وارد عمل شوند و ضمانت اجرایی در ارتباط با تخلفات نیز میزان جرایم مشخص شده است و در این زمینه دادستانی، نیروی انتظامی و اصناف موظف به رعایت هستند.

او در ارتباط با ایام عزاداری ماه محرم، گفت: برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در فضا‌های بسته ممنوع است و در این ایام دسته‌روی هم نخواهیم داشت.

عباسی ادامه داد: منع تردد در تمام جاده‌های کشور و بین استانی برقرار است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.