سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه جنگ در مزار شریف؛ حملات طالبان دفع شد

خبر‌ها حاکی است که چندین طالب مسلح وارد منطقه زارعت شهر مزارشریف شدند؛ جنگ در منطقه علم خان زارعت در حال جریان هست و طالبان با مقاومت بسیج مردمی و نظامیان روبرو شده‌اند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه های خبری افغانستان، پولیس ولایت بلخ  اعلام کرده طالبان که شب گذشته بار دیگر از ساحه کمربند ولسوالی بلخ و لنگرخانه، از مربوطات حوزه نهم شهر مزارشریف، حملات خود را به این شهر راه‌اندازی کرده بودند که این حملات‌ دفع شده است؛ اما شورای ولایتی بلخ می‌گوید که طالبان در خانه‌های مسکونی جا گرفته و نیروهای امنیتی را هدف هاوان خود قرار داده‌اند.

خبرها می‌رساند که چندین طالب مسلح وارد منطقه زارعت شهر مزارشریف شدند؛ جنگ در منطقه علم خان زارعت در حال جریان هست و طالبان با مقاومت بسیج مردمی و نظامیان روبرو شده‌اند.

عادل شاه عادل؛ سخنگوی پولیس بلخ، با تائید این خبر به رسانه ها گفته است که طالبان،  شب گذشته به ساحات کمربند ولسوالی بلخ و لنگرخانه از مربوطات ناحیه نهم شهر مزارشریف حمله کردند که صبح امروز حملاتشان از سوی نیروهای امنیتی دفع گردیده است.

وی افزود که هنوز درگیری‌های پراکنده در ساحه ادامه دارد.

گفته می‌شود که طالبان شب گذشته با استفاده از تاریکی شب، خود را به خانه‌های مردم جابجا کرده و از آن طریق خود را به ساحات لنگرخانه و کمربند شهر مزارشریف نزدیک‌تر ساخته‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.