سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی مسیر های قاچاق را برای قاچاقچیان نا امن می کند

فرمانده انتظامی گچساران گفت: بیش از ۷۸ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران گفت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیت جنوب به شمال همواره محل عبور کالا‌های قاچاق واقع شده است.

موسوی کالای قاچاق را یکی از معضلات اقتصادی و حوزه تولید دانست و افزود: نیروی انتظامی برای مبارزه با این پدیده شوم و حمایت از تولیدات داخل از همه ظرفیت‌ها و نیروی انسانی خود استفاده کرده و همه مسیر‌های قاچاق را برای قاچاقچیان نا امن می‌کند.

او اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون کالا‌های قاچاق به ارزش ریالی بیش از ۷۸ میلیارد و ۸۷۰ میلیون در این شهرستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان و قاچاق کالا از سوی نیروی انتظامی همچنان ادامه دارد افزود: بیشتر کالا‌های قاچاق کشف شده در این شهرستان شامل لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

او با اشاره به اینکه در رابطه با قاچاق کالا در شهرستان گچساران ۶۹ دستگاه خودرو توقیف و ۹۳ تن قاچاقچی نیز دستگیر شدند گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۷ سارق دستگیر و ۴۶۸ فقره سرقت در این شهرستان کشف شد و سارقان برای برخورد قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.