سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۵۰۰ شهروند سلسله بر علیه کرونا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: ۵۰۰ نفر در این شهرستان روزانه علیه کرونا واکسینه می‌شوند، اما با این وجود، رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچنان عامل تاثیرگذار در پیشگیری از ابتلا به ویروس است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،کرم حسین حسنوند،سرپرست شبکه بهداشت و درمان سلسله اظهار داشت: در حال حاضر تمام ظرفیت بخش‌های مختلف بیمارستان ۶۴ تختخوابی سلسله به بیماران کرونایی اختصاص یافته و سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز برای تسریع در امر واکسیناسیون ۱۰۰ نفر را در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار داده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد تخت‌های مراقبتی بیماران کرونا به ۹۰ مورد افزود: طی یکسال اخیر امکانات خوبی همچون دستگاه اکسیژن ساز، اکسیژن ساز مرکزی و ۹ تخت مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) به بیمارستان سلسله اختصاص یافت، اما این امکانات باتوجه به تعداد بالای بیماران بدحال، پاسخگو نیست.

حسنوند تصریح کرد: روز گذشته یک دختر ۱۳ ساله بدون هیچگونه علائم زمینه‌ای به کما رفته بود که با آزمایشات لازم مشخص شد ۸۰ درصد ریه این کودک درگیر بیماری کووید ۱۹ شده است.

وی با اشاره به مرگ روزانه حدود ۶۰۰ نفر در کشور بر اثر ابتلا به کرونا افزود: تنها راه مبارزه با این بیماری در حال حاضر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، مراسم عزاداری، شادی و دورهمی‌ها است.

حسنوند با اشاره به خستگی کارکنان شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد: واکسیناسیون تنها راه مبارزه با کرونا نیست چراکه افرادی پس از دریافت ۲ دز واکسن، باز هم به بیماری کووید ۱۹مبتلا شده اند گرچه شدت درگیری در آنان کمتر است، اما رعایت شیوه نامه ها همچنان یک مساله مهم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.