سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توئیتر اعطای تیک آبی را متوقف کرد!

پیامرسان توئیتر اعلام کرد اعطای تیک آبی کاربرانش را به دلیل جعلی بودن برخی از حساب‌ها متوقف کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج؛  توئیتر توسعه تیک آبی خود را متوقف کرده و اعلام کرده که باید روی برنامه و فرآیند اعطای این تیک بازبینی کند و  سپس به افراد اجازه دهد وارد باشگاه علامت چک تیک آبی شوند. گفتنی است این تغییر توئیتر اجازه نمی‌دهد افراد جدیدی برای گرفتن تیک آبی به توسعه دهندگان این پیامرسان درخواست دهند. البته ممکن است افرادی که اخیراً برای به دست آوردن تیک آبی به توئیتر درخواست داده‌اند، این تیک را دریافت کنند. 

مشکلات اولیه توئیتر با برنامه تأیید شده، بیانگر مشکلاتی بوده که ممکن است با صدور نشان ایجاد شود. که بعضاً توسط کاربران به عنوان تأیید تلقی می‌شود.  توئیتر می‌گوید هدف از نشان دادن این است که یک حساب "معتبر، قابل توجه و فعال " است،  اما حتی زمانی که افرادی که به احتمال زیاد قابل توجه هستند درخواست‌های خود را رد می‌کنند.

به چه علت توئیتر اعطای تیک آبی را متوقف کرده است؟

توقف ثبت درخواست جدید برای دریافت تیک آبی، در حالی اجرا می‌شود که توئیتر اعتراف کرد چند حساب کاربری جعلی به اشتباه احراز هویت شده بودند. البته توئیتر هنوز هم درخواست‌های فعلی برای دریافت تیک آبی را بررسی می‌کند، بنابراین توقف برنامه فقط به معنای آن است که افراد جدید نمی‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

طبق گزارش‌ها، این نخستین باری نیست که توئیتر فرایند اعطای تیک آبی را متوقف کرده است. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ نیز به طور کامل برنامه اعطای تیک آبی را متوقف کرد اما در ۲۰۲۱ میلادی دوباره برنامه مذکور را از سر گرفت. هرچند در سال جاری میلادی نیز یک هفته پس از شروع برنامه اعطای تیک آبی به دلیل انبوه درخواست‌ها مجبور شد آن را یک هفته متوقف کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.