سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان:

طی ۲ سال آینده کمبود معلم در خوزستان به پایان خواهد رسید

جرفی گفت: با توجه به استخدامی‌هایی که صورت می‌گیرد تا سال ۱۴۰۲ کمبود معلم در خوزستان به پایان خواهد رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن جرفی، رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به کمبود حدود ۱۷ هزار معلم در استان گفت: دلیل این کمبود، مهاجرت به استان‌های دیگر، بازنشستگی و... است.

او افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و پیگیری‌های دانشگاه فرهنگیان کشور، سالانه حدود ۲۵ هزار دانشجو معلم در کشور جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند.

جرفی با اشاره به برنامه خوزستان برای جبران کمبود معلم بیان داشت: سالانه بین یک هزار و ۴۰۰ تا یک هزار و ۸۰۰ دانشجو معلم پذیرفته می‌شود و با توجه به استخدامی‌هایی که صورت می‌گیرد و دوره‌های پودمانی که در دانشگاه می‌گذرانند تا سال ۱۴۰۲ کمبود معلم در استان به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ااقای جرفی با استخدامی ها یا با ورود معلم حق التدریسی با پارتی بازی نماینده ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟معلم بی سواد وارد بدنه اموزش و پرورش میشه یه نگاه به اموزش و پرورش شوشتر کنید ببنید با پارتی بازی نماینده محترم چند نفر بی سواد .سن بالا .با رتبه بد دانشگاه آزاد وارد سیستم شدند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا کسی نظارت نمی کنه ؟؟؟به خدای احد واحد همهی اینا گردن شماست باید در پیشگاه خدا جواب گو باشید