سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل ایران خودرو:

اولین خودروی تارا تحویل داده شد/ رونمایی از کراس اوور تارا در آینده نزدیک

مقیمی گفت: در آینده نزدیک شاهد رونمایی از کراس اوور تارا هستیم که جذابیت زیادی خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در مراسم تحویل خودرو تارا، ضمن تبریک به اولین برندگان خودرو تارا، گفت: امروز اولین مرحله از تحویل خودرو تارا است. خوشحال هستیم که این پروژه بزرگ و سنگین گروه ایران خودرو در بازه زمانی که اتفاق افتاد، بی نظیر بود.

او با بیان اینکه پروژه تحویل تارا ۱۳ ماه طول کشید و بالاخره به سرانجام رسید، گفت: در سال ۹۷ زمانی که تحریم‌ها در کشور رنگ و بوی جدید پیدا کرد، یکی از اتفاقات این بود شرکای خارجی کشور را ترک کردند و بار سنگینی بر روی خودروسازان داخلی افتاد.

این مقام مسئول تشریح کرد: توانستیم خودرویی را تولید کنیم که خیلی از سیستم‌هایی که در خودرو‌های دیگر نیست را داشته باشد. در آینده نزدیک شاهد رونمایی از کراس اوور آن هستیم که جذابیت زیادی خواهد داشت.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: این خودرو در مرحله طراحی، از تمام طراحان داخلی استفاده کردیم و اطلاع دادیم که هر کس توان طراحی دارد، طرح خود را برای ما بفرستد و امیدوارم رضایت مشتریان را فراهم‌کند.

این مقام مسئول تشریح کرد: این خودرو کاملا رقابتی با خودرویی است که در داخل تولید می‌شود و هم نمونه خارجی دارد. در حوزه ایمنی از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم و خودرو را در گونه‌ای طراحی کرده ایم که بسیار مستحکم است و ایران‌ خودرو برای سلامتی هم وطنان خود احترام قائل است.

او ادامه داد: قابلیت صادراتی یکی از ویژگی‌های این خودرو است و مشتریانی در خارج دارد، اما اولویت اولیه ما تامین نیاز داخل است.


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
چند وقت دیگه مثل سمند که خودرو ملی بود معلوم میشه که صفر تا صدش خارج از ایران بوده
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
بابا همون شاهین سایپا هست فقط چراغ هاشو عوض کردن
علی رضا
۰۲:۰۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
چقدر ما ملت فقیری هستیم که دولت و دست اندرکاران تولید خودرو کشور به چه منتی سمند را به اشکال مختلف به مردم قالب میکنند اگر واقعا اینقدر تارا محبوب شماست واردات خودرو را آزاد کنید ببینم کسی دیگه ماشین از شما میخرد یا ثبت نام میکنند
علی
۰۱:۲۱ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
چرا تنوع ماشین ها را زیاد می کنید؟عوضش تنوع را کم ،درعوض کیفیتش را زیاد کنید!تمرکز بیشتر میشه!عیوب ماشینها کمتر و نظارت بیشتر میشه!
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
امروز رارننده ۴۰۵ صفر کیلومتر در قم سوختن ماشینش و تماشا میکرد چنان گریه میکرد خاک برسر ایران خودرو
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
مدیران خودرو سازی یکم مطالعه بازاریابی داشته باشن بد نیست
احمد درست
۲۰:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
خدایش ظاهرش نصبت به بقیه خودرو هاشون بهتره ولی بازم یکم شبیح دنا هست
مهدی
۲۰:۳۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
خیلی هم خوبه.مجموعه ترمزدستیش هم کار بندست.واسه همینم دوروز دیگه میرید تو صف .میگید نه.معلوم میشه.اگر واقعا ازکیفیت ناراضی هستید نخرید اصلاح کنند.وقتی تا میگن ثبت نام همه با کله میریم تو صف همینم از سرمون زیادیه.
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
موتوری عالیه چون که tu5 بدنه هم خوب و قشنگ ایول
پرستار
۱۵:۴۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
همه ماشین های ایرانخودرو یکی هست فقط چراغ جلوشون متفاوته!
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
هیچ بوی از طراحی نبردن استعداد ندارن اصلا
مصطفی
۱۳:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
همون ک روشن نشد ؟
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
خداییش درسطح جهانی هیچ حرفی برای گفتن نداره
اما برای ایران‌خودرو شایدقدم بزرگی باشه
ازبغل بسیار ساده و ابتدایی وداشپورد هم خیلی ساده
فقط رخ جلوش یکم خوبه در مقایسه با 405وغیره
غلامعباس
۱۲:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
با سلام، داشبورد بسیار ضعیف می‌باشد،سانروف نیست،موتور هم که مطمئنا مناسب نیست،تریم داخل خودرو هم ضعیف است.قیمت هم برای این خودرو بسیار زیاد است
علی
۱۱:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
خنده داره بروز اونم دنده ایی
جناب خان
۱۱:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
مثال ... رنگ زدن الاغ وفروختنش به جای قناری
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
طراحان خودرو میگویند طراحی خودرو باید متعلق به آینده باشد من نمی‌فهمم چرا خودرو سازی ما سالها ست در گذشته زنگ زده است این خودرو اصلا بروز نیست
ناشناس
۰۳:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
کی ثبت نام کردین ما ندیدیم؟ این همه خطوط آیرودینامیک پدر صافکارها رو در میاره. قیمت خیلی نجومیه اصلا به صرفه نیست. اونم با این رینگ
ناشناس
۰۲:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
بسیار هم ماشین زیبائیه. البته باید بگم عده ای در هر صورت مخالفندو براشون فرقی نمی کنه از چی و کی
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
مدل های قدیمی بنز و بی ام و یا شورولت رو یه نگاه بنداز بعد با این تارایبه اصطلاح جدید مقایسه کن بنویس تارا بخون سورن
ناشناس
۰۲:۳۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
داشبردش آنقدر زشته شبیه وانت میذاست خدا بداد موتورش برسه چی هست
بی نام
۰۱:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
یه دونه از اینا پارسال تو قرعه کشی انداختن بهمون هنوز تحویل ندادن ، بابا چقدر ناز داره تاراتون
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
هنوز کلید برای باز کردن درب و استارتر می‌گذارید که منسوخ شده دوم همه جا دنده اتوماتیک دارن بجز ماشین ایرانی و سوم کنسول و سیستم هوا و صوتی خیلی در سطح پایین است
محمد
۰۰:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
فقط صدای تیک تاک راهنما گوش کنید خخخخ
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
موتورش چیه.نکنه همون ای اف سون چینی خودمونه.
رضا
۲۲:۳۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام چرا از پشت شبیه فرقون میمونه طراح این ماشین چشم بازار رو دراورده
حامد
۲۱:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
کیلومتر شاهین تمام دیجیتاله،اما تارا عقربه ای،بخش وسط کنسول و داشبورد خیلی مزخرف طراحی شده،مخصوصا قسمت مانیتور که ادم فکر میکنه بزور یکی مانیتور رو نصب کرده رو ماشین،مانیتورشم کوچیکه،غربیلکش خوشکله بدک نیست،هنوز خیلی جاداشت بهتر از این باشه،رینگاشم خیلی کوچیکه بهش نمیاد
علی اکبر بهشتی
۲۰:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام تاکی باید به این روش ادامه بدید تنها کشوری هستیم که برای خرید خودرو باید ثبت نام کنیم واز هفت خان رستم بگذریم واقعا چه گناهی کردیم ایرانی شدیم یک سر به امارات متحده عربی بزنید که بهترین خودروسازان جهان التماس میکنند وعربها ناز میکنند ولی ملت ایران باید تحقیر بشن وخسته شدیم ازدست شما خودروسازان داخلی خجالت بکشید بس کنید این قرعه کشی مسخرتون رو چرا باید اینگونه با ما رفتار بکنید امیدوارم روزی برسد که هیچ ایرانی خودرو ایرانی نخرد وتقاص این همه ظلم را پس بدهید
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
مقصر خودتان هستید چرا وقتی پیش فروش اعلام میشود برای ثبت نام میلیونی هجوم می‌برید؟
برای یکبار هم شده هیچکس ثبت نام نکند
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
والا ما الان ۶ ماهه تو خیابونهامون داریم تارا رو میبینیم.
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
احتمالا"بچه های مهدکودک طراحیش کردن.تاراج اسمش بود خیلی بهتر بود.
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
احتمالا"بچه های مهدکودک طراحیش کردن.
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
زه کنار در داره
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اگه بیاد بازار ۴۰۰ مثل شاهین ۴۰۰ میشه خیلی بالاست قیمتش خودشم همه چیش موتور گیربوکسشم ۲۰۶ یه کاش ef t میزاشتن
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
چی بگم
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
تموم شد
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
آخه چه لزومی داره کشور ما با این وسعت و با این همه پتانسیلها خودرو ساز بشه ! من ۲۰ سال پیش گفتم ما خودرو ساز نخواهیم شد ! ور شکست خواهیم شد ! تا بحال که موفقیتی ندیده ام !( موفقیت یعنی اینکه من آرزوی سوار شدن یک ماشین را داشته باشم . )بعد از این هم موفق نخواهیم شد ! کسی که طرح خودرو ساز شدن ایران را داده خائن به مملکت بوده و خواسته ایرانیها سرشان به یک ناممکن مشغول شود و از گنجینه های خود غافل شوند ! به هدفشان هم رسیده اند ! چون در این صنعت هم به بیگانگان وابسته ایم و به جایی هم نرسیده ایم ! فرش ایران با آن عظمتش در دنیا ؛ داره از ذهنها فراموش میشه ! و چینیها دارن فرش ایرانی تواید می کنند !!!!!!!!
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
فضای باز بین صندلی وداشبورد واقعا افتضا الان چینی ها بهتر طرح میده بقول معروف ایران خودرو.؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
داشبوردش که برای قرن 18. بسته شدن درش هم مثل پيکانه اوج تکنولوژی و پیشرفت رو ملاحظه کنید
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
تمام به فامیلا یا کارمندان ایران خودرو دراومده قرعه کشی برای همینه دیگه هی توشرکت کنی هی بهت بگن شانس نداشتی برنده نشدی آشنا نداشتی آدم توایران خودرو نداشتی برنده نشدی حالا پرو پرو تبلیغ هم میکنن هیچ کارخانه بنز که بهترین ماشین رو میسازه اینقدر داداردودور نکرده ایران خودرو وسایپا نابغه هستند درشیره به سرمالیدن درخودرو به کوچه علی چپ زدن در مظلوم نمایی و درنمایش دادن زیان به جای سود
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
در کاپوت جفت نیست درز شکاف دارد
milad
۱۶:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
حالا این طرحش کپی دنا هست .این رینک ها به این ماشین نمیخوره اصلا
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خدا به تمام هموطنان رحم کنه چه سواره چه پیاده
غلامرضا
۱۶:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خداشاهده ازصدای بسته شد درش معلومه چی ساختن
فری
۱۶:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
دقیقا
اخرش این بود چش
۱۶:۲۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ماشینش بهترین ماشین ایران خودرو هست قیمتش هم 5000 هزار تومن واقعا برای پیش تولید مناسبه البته منظورم عکسش هست هههههههههه
بی نام
۱۶:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
کره خودروسازیشو با ایران شروع کرده الآن کیاموتورز و هیوندا شدن دوتا غول صنعت خودرو تو جهان اونوقت ایرانخودرو ورداشته سمندو بزک دوزک کرده شده تارا اونوقت جالب اینجاست که ازخوشحالی تو پوست خودشونم نمیگنجن... واقعا به کجاداریم میریم ما...؟
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
طراحی داشبورد جالب نیست، امیدوارم امکاناتش در حدی باشه که مجبور نشن تارا پلاس هم تولید کنند.
موسی
۱۵:۵۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
شاسی ، موتور ، گیربکس ، لوازم برقی و برق کشی و جنس آلیاژ بدنه خودرو پنح بخش اصلی ساختار فنی یک خودرو هستند که البته توی اینها ایران تقریبا تغییری نمی کنند و فقط شکل و شمایل چراغها عوض میشه و خطوط بدنه و یکی دو تا آپشن مثل کروز کنترل و سانروف و دوربین عقب و اینها که در دنیا پیش پا افتاده هستند و بدین شکل هر از گاهی یک خودرو جدید در نتیجه سزارین کارخانه های جاده مخصوص متولد می شود و نام نیکویی و قیمت گزافی هم بر آن گذاشته و بر مردم سوار می کنند
کامران
۱۵:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
چرا شیشه بالا بر ها رو گذاشتی کنار دنده؟
این تکنولوژی جدیده؟
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
اخه این داشبورد خشک و مسخره چه جذابیتی داره
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
سوییچ داره کلید استارت نداره
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
وقتی میگه از همه طراحان دعوت کردیم،یک طراح درست درمون پیدا نشد یک داشبورد بهتر طراحی کنه؟از اتومبیل های دهه ۵۰هم داشبورد زشت تری داره،وای بر شما کارنشناسها
علی
۱۳:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ماشین خوبیه زنده باد ایران و خودروی ایرانی
وحید
۱۳:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
ویران خودرو
محمد
۱۳:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
قیمت؟؟؟؟؟
محمدرضا
۱۷:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
قیمت ۳۰۰ میلیون
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
انحنای روی کاپوتش خیلی زشته.
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
یه ج به آخرش اضافه می کردن اسمش با مسما تر میشد
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
یه اشغال جدید با قیمت فضایی به به
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
از صدای بسته شدن درش میشه فهمید چی ساختن!!!
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خود تارا بعد از چند سال رونمایی هنوز تو خیابونا رویت نشده و .احتمالا رویت کراس اوورش کلا به عمر خیلی مردم قطع نده.