سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان گفت:مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در زنجان با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه ۴۰۰ عنوان قصه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، گفت: از این تعداد ۱۳ قصه به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

او  امید‌ و آرزو‌، شادی‌ و غم‌ و ایثار و ازخودگذشتگی را از جمله محور‌های موضوعی این جشنواره اعلام کرده و افزود: آینده ساختنی است  شعار امسال این جشنواره است.

نوری ادامه داد:هیئت داوران در بخش ملی و در زیرگروه زنان و مردان سهیلا بهرامی از مرکز سلطانیه و در بخش دختران و پسران کوثر عباسی از زنجان را به عنوان نفرات برتر استانی انتخاب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: در بخش آئینی نیز در زیر گروه دختران و پسران حمیدرضا محمدلو و در زیرگروه زنان و مردان هم التفات داوود بیگی از مرکز خرمدره به عنوان نفرات برتر استانی راهی مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی شدند.

او با تأکید بر اهمیت قصه و قصه‌گویی در آموزش مفاهیم به کودکان، گفت:  ترویج فرهنگ قصه گویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره‌های قصه گویی است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.