سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۷۰ زندانی در بابل

۷۰ زندانی با پیگیری رئیس کل دادگستری مازندران در شهرستان بابل آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی دادگستری مازندران اعلام کرد:۷۰ زندانی با حضور و پیگیری حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در شهرستان بابل آزاد شدند و  به ۴۰۰ زندانی هم مرخصی اعطا شد.

حجت الاسلام اکبری ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: ۳۹ نفر از این زندانیان با دستور قضایی آزاد شده و ۳۱ نفر نیز به مرخصی پایان حبس اعزام که جمعا ۷۰ نفر از این زندانیان از حبس رهایی یافتند.

او افزود: با پیگیری و تلاش همکاران ما در ستاد دیه مبلغ تقریبا ۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به ۵۴ نفر از زندانیان جرایم مالی پرداخت و زمینه آزادی این تعداد زندانی فراهم شد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان همکاری و مشارکت مددکاران شاغل در زندان‌ها را بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی این مددکاران و سفیران صلح و با از دعوت از شکات و مذاکره با آن‌ها، مقدمات گذشت تعداد قابل توجهی از زندانیان فراهم شد.

حجت الاسلام اکبری افزود: برای بهره مندی از از ایام عزاداری حسینی با مرخصی ۴۰۰ نفر از مددجویان واجد شرایط نیز موافقت شد و همچنین با هدف کمک به خانواده زندانیان نیازمند ۱۰۰ سبدکالا تهیه و دراختیار آنان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هر ساله درایام محرم همه ما اقدام به پخش نذری‌هایی می‌کردیم با توجه به شرایط کرونایی جامعه می‌توانیم این مبلغ را به آزادی زندانیان اختصاص دهیم و پویش آزادی زندانیان را راه انداری کرده و نیکوکاران مبالغ و نذورات خود را در راستای آزادی زندانیان اهدا کنند.

در این بازدید ۴۰ نفر از قضات محاکم شهر‌های بابل، بابلسر، فریدونکنار و حوزه‌های قضایی گتاب و بندپی شرقی حضور داشتند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.