سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی:

انباشت جنازه‌های کرونایی در مشهد را تأیید نمی‌کنم

نجات گفت: تاکنون کلیپی در فضای مجازی با محتوای انباشت جنازه‌های کرونایی در مشهد مشاهده نکرده ام و چنین اتفاقی را هم تأیید نمی‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نجات مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مسئول ارائه آمار از وضعیت تعداد مبتلایان و یا فوت‌شدگان ناشی از کرونا است.

نجات گفت: تاکنون کلیپی در فضای مجازی با محتوای انباشت جنازه‌های کرونایی در مشهد مشاهده نکرده ام و چنین اتفاقی را هم تأیید نمی‌کنم.

او درباره تعداد پرواز‌های ورودی به مشهد از سوی وزیر بهداشت، افزود: بر اساس آخرین آماری که داریم سفر‌های ریلی و هوایی به خراسان رضوی۴۳ و ۲۹ درصد طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش داشته است، به‌طوری‌که سفر‌های ریلی‌ها ۳۲ مورد و پرواز‌های هوایی در مجموع داخلی و خارجی ۵۹ عدد بوده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی  با اشاره به سفر وزیر بهداشت به خراسان رضوی و بازدید از مراکز درمانی و پایگاه‌های واکسیناسیون، ادامه داد: موضوع تعطیلی و قرنطینه مشهد در حوزه اختیارات ستاد ملی کرونا است و ما در استان در حوزه نظارت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت می‌کنیم.

انتهای پیام//م.م


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.