سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت پایدار کرونا در استان یزد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در حال حاضر ۷۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و وضعیت کلی استان پایدار است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بنابر گزارش‌های ارسالی از سراسر استان، در حال حاضر ۷۹۰ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند و وضعیت کلی استان، وضعیت باثبات و پایداری است.

او افزود: تعداد بیماران کرونایی در شهرستان خاتم از ظرفیت بیمارستان فراتر رفت و بر این اساس تیمی به این شهرستان اعزام کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شد. بیماران قابل ترخیص از بیمارستان مرخص شده و با بیمارستان‌های مهریز و یزد هماهنگی کردیم تا در صورت نیاز بیماران اعزام شوند.

نوری شادکام ادامه داد: اگر همدلی و همراهی مردم تداوم داشته باشد و مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را همچون روز‌های اخیر ادامه دهند، ما می‌توانیم با وضعیت مناسبی از این بحران عبور کنیم .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از دستور رئیس جمهور برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما امیدواریم با این شرایط در سراسر کشور و خصوصا استان یزد، بحران را پشت سر بگذاریم، ضمن اینکه بیمارستان‌های استان آمادگی لازم را دارند و فعلا در شرایط پایداری قرار داریم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.