سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم کار واکسیناسیون کرونا در اندیمشک

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: تاکنون ۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر در اندیمشک واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با تاکید بر لزوم رعایت بیشتر اصول بهداشتی گفت: تاکنون ۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر در اندیمشک واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و واکسیناسیون در شهرستان با سرعت بیشتری در حال انجام است.

او با بیان اینکه افراد بالای ۳۸ سال سن برای دریافت واکسن فراخوان شده اند که لازم است شهروندان در این رده سنی سریعتر اقدام کنند، افزود: با توجه به خاصیت تهاجمی بالای نوع جدید کرونا استفاده از ماسک در تجمع‌ها نقش مهمی در کاهش زنجیره انتقال دارد.

کاظمی بیان داشت: استقاده از ظرفیت کلینک‌های خصوصی را در برنامه قرار دادیم و برای بالا بردن آمادگی، کلینک کوی لور مهیا شده و ۱۵ تخت هم آماده شده است تا درصورت ورود به پیک سخت این بیماری به لحاظ امکانات مشکل خاصی نداشته باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: بالاترین پوشش واکسیناسیون در رده سنی ۷۰،۷۴ و ۷۹ سال به بالا است که ۱۰۰ درصد واکسیناسیون برای این رده انجام شده است و مشارکت بیشتر رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال نسبت به سایر رده‌های سنی لازم است و انتظار میرود در اسرع وقت برای واکسیناسیون اقدام نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.