سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی ؛

بیش از ۳۷هزار بازرسی از اصناف سیستان وبلوچستان انجام شد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت سیستان وبلوچستان گفت:در طرح نظارتی ۳۷هزار و ۴۶۳واحد صنفی بازرسی و ۸ هزار و ۹۹۷واحد اخطار و تذکر دریافت کرده اند.

محمد قاسمی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت و معدن در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در طرح نظارتی بر اصناف در زمان محدودیت‌های کرونایی استان، از یکم تیرماه لغایت ۲۰ مردادماه، تعداد ۳۷هزار و ۴۶۳واحد صنفی بازرسی و ۸ هزار و ۹۹۷واحد اخطار و تذکر دریافت نموده اند.

وی در ادامه اظهارداشت: تحقق طرح نظارت بر اصناف در شرایط کرونایی در سیستان و بلوچستان طی روز‌های اخیر ۹۰ درصد بوده است.
قاسمی افزود: با توجه به شدت گرفتن شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان و بنا بر ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا طرح ویژه نظارتی در همین ارتباط و در قالب انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های ذیربط از یکم تیرماه شروع شده است.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان در پایان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سمت واحد‌های صنفی مراتب را برای بررسی و رسیدگی از روش‌های تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ و مراجه به وب سایت www.۱۲۴.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.